michaeljosephjackson1958

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Michelle - 9 januari 2012 22:14

Hejj om ni vill fråga mig ngt elr Sophia kan ni skriva frågan i ''Frågerutan'' och skriva ''Till:Sophia'' elr ''Till:Michelle'' och vi kmr att svara på frågat så snabbt vi kan   Hoppas ni kmr att följa och läsa våran blogg   Annars kmr jag och Sophia säkert vara besvikna    För vi kmr kämpa med denna bloggen :D 


     Michael skulle också säkert vara stolt över er bloggläsare och Michael Jackson fans   


MVH//Michelle 

Av Michelle - 9 januari 2012 18:59

Hellu Hellu :3

Nu är jag och delar med blogg ägaren och jag heter Sophia, detta kanske inte låter så konstigt men vi är väldigt och jag menar VÄLDIGT stora fans av Michael! xD Men jag började gilla Michael Jackson när jag var ungefär 7 år. Min stora syster är ett väldigt stort fan av honom och hon lyssnade på musiken av han hade gjort och filmer, affisher och sånt. Och jag började gilla honom för min syrra berättade otroliga saker han har gjort :)


Du är JAG GALEN i HONOM.. fast inte riktgt kär.. o det är lite sent.. :s

Men jag och Michelle kommer skriva massor av grejer av honom o sånt! :D


Här är ett foto när han var liten:    SÅÅÅ HIMLA SÖT! Haha måste gå nu ^^ 

// Sophia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fråga Michelle elr Sophia xD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

       


Ovido - Quiz & Flashcards